2:a advent

men eftersom det är “missinassen” och jag sitter här alldeles själv så har jag inte tänt andra ljuset.

Micke har ju skrivit om adventskalendern jag fick av honom så jag får väl lägga ut vad jag fått i paketen hittills.. sen får jag försöka komma ihåg att skriva varje dag om vad jag fått 🙂 Då är ni ju iaf garanterade ett inlägg varje dag även om det kanske bara står “Lucka nr 8 – en kola” eller nåt 😉

1 dec var det ett paket Coco Pops, gott till frukost! 😛
2 dec – 3 chokladbitar “Du är sötare än choklad” stod det på dom
3 dec – ett kalejdoskop man sätter över linsen på mobilkameran. Har inte testat den än men ska göra det när det är bra fotoljus, dvs inte kl 00.30 😉
4 dec – Whatchamacallit (för er som inte vet så är det en amerikansk godisbit som är supergod, givetvis delade jag den med Micke)
5 dec – en tialott som jag faktiskt vann 10 kr på. Bytte in den och vann nada.. vilket påminner mig om att jag inte kollat lotto idag!! Det är sista dragningen på våran lottorad. Har väl fått in strax under hundringen, tror jag ska förlänga den. Spelar  man inte så kan man inte heller vinna eller hur!? Plötsligt händer det 😉

Näääh nu ska jag kolla lotto och sen nanna.
Natti natti på er!

3 responses to “2:a advent

  1. Va kul med överraskningar varje dag! 🙂

    Håller med om att man måste ju spela för att vinna! Försöker komma ihåg det lite då och då 😛

  2. Visst va det du som skulle ha dekorationssand? Hittade en massa på jysk, sen om det finns i butiken är en annan fråga. Men det går ju lika bra med salt som du sa 🙂

    http://www.jysk.se/210/223/622/ag/catalog/

  3. Vad KUUUUL! han är så påhittig min bror:)

    Håller med dig när det gäller lottoraden – smart att fölänga! “Plötsligt händer det” (mmmmmmm drömmer mig bort från jobbet till en solig strand)

    Kramis!

Leave a Reply

