Nannadags

En halvtimma kvar innan jag går av mitt nattpass, ska då bege mig hemåt för att sova och jag hoppas då verkligen att jag somnar på en gång. När jag vaknar har jag typ tusen-och-en saker jag måste/borde göra..

– hämta mitt paket från Ellos och handla lite inför bussresan i morgon
– köpa bussbiljetter på busstation
– vara till NDS och be Erika lägga på ett till lager glans över min dekoration så det blir slätt
– PACKA!!

Sen måste jag såklart sova lite till så jag orkar jobba en till natt. Till helgen är jag ledig och då har jag tänkt åka till Biggan i Kalix OM det inte händer nåt vill säga. I dessa influensatider så vet man ju aldrig. Dessutom går det visst magsjuka, trevligt – NOT!!

Om jag tar mig till Kalix så ser jag fram emot att mata får, sova med katt på magen och bara umgås och ha det riktigt trevligt med god mat och kanske lite godis 😉 Det kanske blir Ikea i Haparanda, ull-pyssel (kanske Tyson får en tomtekompis) och kanske nåt tillfälle att klappa en häst eller två. Visst låter allt väldigt mysigt!? 🙂

Kan oxå meddela att idag köpte jag första julklappen för iår och den var INTE till Micke 😉
Nu ska jag logga ut och packa ner datorn så jag är redo att gå när min avlösning kommer 
Natti natti

One response to “Nannadags

  1. Har du köpit dig nåt kuligt från Ellos? *nyfiken*

    Låter härligt med en varm katt på magen i dessa kalla tider *brrrr* – å på IKEA finns ju massor av roligt nu i juletid:)

    Hoppas att du får en Kalixvistelse i helgen:)

    Kramis!

Leave a Reply

