Lite blandat

Det är verkligen höst ute nu. Solen skiner, gula höstlöv regnar ner till marken och det är inte många grader alls.
Ska iväg och jobba kväll och idag känner jag verkligen för att ha joggingbyxor på mig! Tyvärr är de enda joggingbyxor jag har så FRUKTANSVÄRT fula så de duger bara till att jobba natt och promma i. Jag får hitta på nåt annat helt enkelt! 😉

Var på fikadejt med Harriet igår. Det är alltid så himla trevligt att sitta och surra med henne och tiden går alltid så fort!! SWOOOSH så har det gått två timmar! Och jag är alltid så glad efteråt, hon är en riktig energispridare hon!
KRAM på dig kompis!! 🙂

På lördag ska vi på bio och se “Flickan som lekte med elden”, har bara hört bra saker om den så det ska bli kul att se om den är så bra som ala säger. Jag tror faktiskt det 🙂
Är ledig i helg (jobbar fredagnatt) vilket ska bli så skönt! Jag behöver ladda lite batterier känner jag, är inte alls på topp men det kan ju ha att göra med att det är “den tiden på månaden” oxå 🙂

Näh dags att börja röra på sig, ska inventera garderoben efter nåt skönt att ha på mig på jobbet 🙂

6 responses to “Lite blandat

  1. Kram på dig själv kompis!

  2. Heja ledig helg!

  3. Finns inget bättre än ledighet, när den än är.

  4. Jaha och när ska VI fika då? 😛

  5. hmm.. börjar va dax att upppdatera snart ju 😀 Och jag säger som Sanna.. När ska vi fika??? hihi.. Kram H

  6. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte saknade dina inlägg.

Leave a Reply

