Höstförändring

Det är ganska typiskt mig egentligen, att bli sugen på förändring när det blir höst. Ja när det blir vår och sommar oxå men just till hösten kan jag bli ganska rastlös och vilja göra nåt.
Funderar på att kapa av mig håret igen. Göra nåt coolt, lättskött, uppkäftigt – ja en riktigt “ta-ingen-skit-frilla” helt enkelt.
Ska fundera lite på det för jag vill inte ångra mig så fort saxen är framme 🙂 m jag inte ringer och bokar tid så finns det ju alltid salonger med drop-in som jag kan gå till om jag vaknar en morgon och känner att det är läge.. Jag får se hur jag gör..
Harriet – jag är ledsen men du kanske inte hinner se krullet! 🙂

Börjar jobba om 2 timmar och jag är totalt opepp. En fördel är att det är fredag så det kanske inte ringer så mkt fast å andra sidan blir det lätt tråkigt då. Ska ta med mig min bok som jag kan läsa i om det blir lugnt 🙂
Jobbar sen hela helgen men det brukar vara ganska soft ändå. Hoppas på bra väder i morgon så jag kan börja dagen (inte före frukost dock) med en krispig promenad 🙂 Det gillar jag med hösten – att luften är så krispig! Det kan vara sol och varmt men luften är ändå fräsch!
Nu ska jag sluta svamla och kasta mig i duschen.
Ha en trevlig helg y’all! 🙂

5 responses to “Höstförändring

  1. Men… men… ska du döda din permanent?

  2. Jag håller med Lain…Du passade så bra med lockarna. Köp en ny tröja istället, eller köp kossaväskan, det är också förndring. Fast man kan ju göra allt iofs.

  3. Men…ska jag inte hinna med krullitutten Inger! jag får väl skylla mig själv när jag har chansen o tittar åt ett annat håll:)) Ska bli spännande på onsdag…krull eller inte krull??Kramen till dig!

  4. Jag är oxå ruggigt OPEPP *gäääspar* Trött som en.. gnu…? 😀 haha…

  5. Har du nu lärt dig av kommentarerna att du kanske ska ha kvar permanenten ett tag?
    Kanske till våren? Lite längre hår värmer i vintervärlden surru. 🙂

Leave a Reply

