Förföljd av kossor

Nu kan ni andas ut, det känns bättre idag och har så gjort hela dan 🙂  Har å andra sidan ingen botten känns det som, har ätit mig lite musli & mjölk efter middagen. Ska göra mig lite ekologiskt chai-te till Lyxfällan som börjar om 10 min.

Var på Myrorna idag, gick dit i jättehärligt höstväder 🙂 Köpte en armemönstrad scarf och var på vippen att köpa en kossamönstrad väska men gjorde det inte. Kirunasystern hade köpt en åt mig som jag fick när vi sågs i Luleå förra helgen så då förstår ni rubriken! 🙂 Kanske borde börja samla på dom? 😉
Kom på, när jag fick väskan, att jag har ett par kossamönstrade träskor på jobbet. Ska nog börja använda dom igen, nu under sommaren har jag mest gått barfota. Är så skönt nu när vi har heltäckningsmatta, förut var det ett skitigt plastgolv som gjorde att det såg ut som om jag gått barfota UTOMHUS! Men nu ska jag börja klampa igen minsann 🙂

I morgon har jag kväll och börjar kl 12 vilket suger totalt. Jag frågade om en timmas friskvård men fick det inte då vi är så lite folk. Ibland tycker jag det inte verkar spela nån roll. Fast å andra sidan så finns det ju inga generella regler.
Jag är LESS!
Vinna mille!? Kanske!? Snälla!!?

Leave a Reply

