Could’ve been the whiskey

Alla sova tyst det är i huset.. ja utom jag då 😉
John och Välli har fört Viktor på övning med orkestern så de sover inte heller. Mamma och pappa har redan åkt hem, mamma hade bråttom som vanligt men annars är det som lite avslaget. 🙂

Vi hade skitkul igår. Jag och Micke gästspelade i Ewas kök och maten blev kanongod. Bästa betyget var när grabbarna, som är de mest kräsna av oss alla när det gäller mat, åt upp hela sin förrätt 🙂 Lycka!! (Kim tog dessutom en nattmacka sen med rester av röran)
Sen blev det lite tårta (jag fick en större bit för jag sa nåt om att det var små bitar he he) och kaffe och då fick Ewa vårat jättekort!
Jag och Micke hade tillverkat ett stort lila kort med en flamingo på framsidan, inuti var 50 stycken tia-lotter (en för varje år) inklistrade samt ett kuvert med 1500 kr som tröst om det inte blir vinst 😉
Ewa öppnade kortet lite grann, smällde snabbt ihop det igen och utbrast “Ni är fan inte sanna!!”
EXAKT den reaktionen jag hade hoppats på!! 🙂
Sammanlagt har hon nu 64 stycken lotter att skrapa.. Hon kan mao hålla på till årsskiftet 2010-2011 om hon tar en i veckan typ.. he he

Kvällen avslutades med mycket skratt då perukerna åkte fram. Jag skulle skoja med Micke när han sjöng karaoke så jag drog på mig en rosa peruk och gick fram men han bara viftade undan mig utan att reagera – jag stod ju framför teven så han inte såg texten!! 😉
I perukväg har vi; en rosa, en lila, en kort brun, en lång brun, en lång blond, en grönvit, en med spikes och en med svarta rastaflätor! Pappa 74 år provade minsann oxå peruker, var klart snyggast 😉
Bilder kommer sen 😉
Tack Sanna för att jag fick låna några peruker av dig! 🙂 Kanske skulle ha perukparty med jobbet nångång? 😉

Nu ska jag försöka hitta på nåt. Solen skiner ute så det känns som om jag inte ska sitta inne hela dan.
Huh månne jag orkar med party en dag till? I’m to old for this.. Tur det inte är jämna födelsedagar så ofta 😀

5 responses to “Could’ve been the whiskey

  1. SANNA: Jag vill köpa din rastaflätorperuk!!!! 😀

  2. Bilder är ett krav absolut 😉 Man blir ju hur nyfiken som helst.

  3. Till Inger och Micke: Tusen tack för suuupergod mat!!!! Och för trevligt sällskap!
    Till Inger – med facit i hand så vet vi ju att du inte riktigt orkade med två dagars party (men det gjorde ju inte jag heller). Vi började bra – men FÖR TIDIGT!!!

  4. Wow vilken present!!

  5. Haha, jasså Micke blev så kär i peruken 😛

    Vi kanske borde kolla intresse för Halloween maskerad med jobbet? Då kan ju perukerna åka fram 🙂 Jag skämtade lite om det på jobbet för nån vecka sen och sa att de e så tråkigt när aldrig nån vill klä ut sig, och då blev dom nästan sura i fikarummet och det lät som att alla där inne skulle kunna tänka sig en maskerad?! Lite otippat men sjukt kul om alla verkligen skulle anstränga sig och dyka upp 🙂

Leave a Reply

