Igår var jag misslyckad..
Det låter  värre än vad det är faktiskt.. Jag var på blodcentralen och skulle lämna blod och jag är väldigt “svårtappad” men det brukar gå bra med en värmedyna under armen och nåt varmt att klämma på men inte nu. Det kom för lite under för lång tid så det gick inte. Istället för att scanna in “ok” så fick de scanna in “misslyckat” 😦
Men jag fick fika och mitt glas iallafall 🙂

Var smått senil igår oxå (iofs är jag det varje dag) – skulle skicka kort åt Kim som fyller år idag men jag glömde det hela tiden så IDAG har Micke lagt det på lådan.

Jag och Micke har nu köpt varsin laptop från Mediamarkt så nu kan jag snart sitta i soffan och surfa! Då slipper jag välja mellan teven och datorn utan kan göra både och! 😉

I helg har jag TRE nätter på raken med start idag. Två av dom är ordinarie, ikväll jobbar jag tillbaks åt Linda som bytt med mig en gång förut när jag behövde vara ledig. Som tur är så har Micke ett monsterpass i helg så vi skulle inte ha sett så mycket av varann ändå.

Nee nu ska jag ta och röra på mig. Tänkte gå ut och promma en sväng medans det är bra väder.

One response to “

  1. Skönt att du inte var mer misslyckad än “svårtappad”.
    Grattis till uppdatering av dator! Det är så bra med laptop.

Leave a Reply

