Sista dagen

på semestern, i morgon är det jobb igen. 8-17 på en måndag är väl inget att hurra för men det är bara att gilla läget om jag inte ska göra ett försök att byta – jag får se.

Är i Luleå just nu. Åkte hit i fredags och ska åka hem idag. Har hälsat på pappa som varit på Sunderbyns sjukhus, gått på stan, solat, hälsat på pappa igen och varit ute med tjejerna.
Jag och At skulle sova hos Micke (inte min Micke då.. ) men det slutade med att hon for hem så jag ides inte sova där själv utan tog en taxi hit till syrran. Taxichaffisen sa att det inte är ofta de plockar upp en tjej med resväska mitt i natten, vid Kebabhuset av alla ställen 😉 Var en riktigt trevlig chaffis, han var från Kainulasjärvi så vi pratade mkt om Pajala 🙂

Ska slänga mig i duschen, ids inte basta då jag gjort det två dagar på raken, och sen börja fara. Ska vara förbi på Skokanonen och kolla pris åt brorsan, sen är jag nog in en snabbis på Dollarstore – vill ha godis!! 🙂
Sen kör jag till Skellefteå där jag ska hälsa på Marie som ställer ut Teckla.

Nee nu ska jag röra på mig 🙂

Leave a Reply

