Jag hade inte kunnat sola lite mer..

Idag tog vi en dag i solen och åkte till Nicksta camping och deras strand. Solen gassade och jag, i min enfald, trodde inte vi skulle ligga så länge men det vart några timmar så JA jag har bränt mig i år igen! Ganska komiskt att jag inte brände mig när vi var i Tunisien utan sparade det till Sverigesolen 😉
Nå jag har smort in (nå ja Micke smorde faktiskt för det är lite svårt att nå själv ;)) ryggen med aloe vera så det ska nog bli bra ganska fort.

I förrgår var vi ju på Gröna Lund tillsammans med Monica och Fredrik. Micke hann åka Insane innan den stängdes av ett tag, sen åkte han och jag Kvasten. Jag var lite nervös för jag gillar inte berg-ochdalbanor och Kvasten är ju nåt liknande men den var skön som tusan!! Sen åkte vi alla fyra Vilda Musen och den var fan värre fastän jag har åkt den tidigare. När de andra åkte Fritt Fall så höll jag i väskorna och filmade 🙂

Har haft ganska tur med shoppingen. Förutom det jag handlade på Cubus så har jag köpt sandaler på Alewalds (ännu inga skavsår peppar peppar), en BLÅ cardigan och en tunika på en affär som heter Millers. Där fanns det massor av snyggt, tur vi kom in precis innan de skulle stänga för annars hade det kunnat bli ännu dyrare. Skulle vilja vara på Deichmann och kolla skor oxå men det börjar vara lite ont om plats för mer packning he he. Nå i värsta fall får jag väl skicka ett sverigepaket till mig själv 😉

Känns ganska skönt att det inte kommer bli nån solning i morgon men på söndag ska det ju vara bra väder så vi får se vad vi hittar på då.
Hej svejs, grus och gnejs

Ooops nu höll jag ju på att glömma, tänkte lägga in tre bilder..

min nagel  jag piratbåt  jag grönan

– så här vart mina naglar när jag gjorde dom innan vi åkte iväg. Det är mörklila längst ut, inte blått som det ser ut
– Jag på piratbåten Aziza i Sousse, Tunisien
– Jag på båt igen, nu på väg från Gröna Lund i förrgår

Leave a Reply

