Lite bilder från mobilen

Buuus  Kim och Viktor vid sjön  Mördartomaterna

– Buuuuus i soffan
– Kim och Viktor vid Nydalasjön
– Mördartomaterna (det är Micke som döpt dom). Just nu är de “fosterbarn” hos Danne och Milton 🙂

  allstars 18 juli 09  Meat galore  Statyn på torget

– Sanna och Danne på Allstars i lördags. Det ser ut som om Sanna himlar med ögonen åt Danne men hon tittar på en servitör som tog bort besticken från vårt bord.
– Min combo bbq-tallrik på Garaget. Kunde inte välja så jag tog så jag fick smaka av oxbringa, fläskkarré och spareribs. Behöver jag säga att Micke och Danne fick hjälpa mig äta upp allt?! 😉
– Statyn på Renmarkstorget

One response to “Lite bilder från mobilen

  1. Mmm rätt ointresserad tjej ! 😛 Tack för en trevlig kväll, det får vi göra om i slutet av semestern som vi snacka om 😉 Hoppas ni får en kanon resa och trevligt i Sthlm. Jag åker ju själv ner till Skärgården om typ 2 veckor och hoppas på fint väder och åka båååååt 😀 *älskar åka båt*

Leave a Reply

