Det är jobbigt…

.. att vara tyst. Ja jag erkänner att jag pratar med Micke men i övrigt håller jag käften, men jag märker att rösten inte riktigt vill det lilla jag surrar. Vojne.
Var tvungen att prata med Ewa idag (ja det var faktiskt ett måste) och kände direkt hur trött jag blev i halsen, och så blev jag knarrig. Resten av kvällen har jag inte sagt ett pip (ganska lätt eftersom Micke jobbar natt) och jag ska försöka fortsätta med det i morgon. Får helt sonika ta fram papper och penna. Kanske borde ha en sån skrivleksak som ungarna brukar ha, en sån där man suddar genom att dra en pinne på sidan.. Vet ni hurdan jag menar?
Jag kanske får köpa en sån i morgon.

Har varit kanonväder idag!! Me like!! 😀 Och norska sidan visar kanonväder hela helgen!! Woohoo!!
Cyklade in till stan vid 10 för jag skulle fixa naglarna 1030. Cyklade sen hem igen, åt lunch och sen cyklade jag och Micke in till stan via Strömpilen. 30 min tog det = 1 motionspinne.
Åt en lyxshake från Max, supergott men appselut inte nyttigt  😛 och gick sen lite grann i affärer. Kollade in skor jag provade igår men jag vet f*n inte vad jag vill ha! Eller jo, jag vill ha ett par sandaler och helst ett par ljusa ballerina. Först tänkte jag att jag vill ha gladiatorsandaler men jag vet inte, hittar inga som är snygga och sköna och det är det jag vill ha. Ett par skor som är snygga OCH sköna! Har kollat på skosajter på nätet och det verkar som att både Birkenstock och Scholl har några intressanta så jag får väl vara och kika på fredag när jag fått lön.
Tycker det är så svårt med skor, jag vill ju inte ha för många heller så då vill jag gärna att ett par har många egenskaper. De ska funka om jag vill promma, om jag vill gå på stan och helst oxå om jag ska gå ut och äta på kvällen och vill vara liiiite finare.. En utopi – ja det tror jag faktiskt.
Nå ja vad är en bal på slottet 😉
Jag är ju iaf fin om naglarna 😉

One response to “Det är jobbigt…

  1. Jag har gett upp att hitta skor som är bekväma att promma i OCH att känna sig fin i. Jag har ett par sköna att promma i till jobbet och i kassen som jag ständigt bär på har jag ett par fina att byta till. Men visst vore det skänt att hitta nåt med alla bra egenskaper. Lycka till med din tystnad, hoppas du blir bra snart.

Leave a Reply

