The past & the present

Egentligen ska man väl gömma undan alla gamla bilder på en själv som man inte gillar MEN jag tänkte faktiskt göra ett undantag.. Mest för att jag tycker det är ganska fantastiskt själv men oxå för att påminna mig om var jag inte vill hamna igen!!

fetto_jag2  2005

jag midsommar 07  2007

Jag kiruna08  2008

Jag närbild piteå  2009 (taget i Piteå 16 maj)

Visst är det ganska fantastiskt så man kan förändras?! Ibland undrar jag om det ens är samma person på fotona, särskilt det första och det sista!
Hittade inget bra foto från 2006 när jag snabbt kollade igenom våra foton på datorn så därför saknas det 🙂
Nu ska jag skynda mig att lägga ut det här innan jag ångrar mig 😉

5 responses to “The past & the present

  1. Shit pommes frites vilken skillnad! Där ser man hur kasst minnet är då man ser något ändras gradvis. 😀

  2. WOW!!!! Vilken total “makeover”!!!!!!!! Du är så duktig (å Micke oxå) som tränar och äter nyttigt. Tummen upp för dig!!! (sista bilden är du skitsnygg på:))

    Krampårej!!!!!!!

  3. Vilken tur att det fortfarande är samma mysiga tjej innanför för mellan första och sista är stor skillnad! Supersnygg! Man kan faktiskt behöva titta till “de gamla” fotona för at behålla kämparglöden och entusiasmen, man blir ju less ibland. Men du har all rätt att vara solt över din förvandling.

  4. Ja det är helt galet vad bra jobbat av dig! Du är så vacker min moster, oavsett om du är stor eller liten. Själv är jag ganska nöjd att jag äntligen kan brotta ner dig & slipper vara den som ALLTID hamnade underst, hehe ;P Way to go men nu tycker jag det räcker, annars ser du ut som dom där tecknade Göran Persson i t.ex Aftonbladet med stort huvud & pytteliten kropp 😉

  5. Du är vacker, min älskling, oavsett form, färg och storlek.
    Men duktig har du varit!
    *puss*

Leave a Reply

