Långledig – WOOHOO!!

Äntligen är jag ledig!! Jobbar onsdagnatt igen men nada före det! Ska bli så skönt att vara ledig, masa på hemma och inte göra särskilt mycket alls 🙂
Har sagt åt Donna att jag inte tänker svara om hon ringer he he

Idag prommade vi till Myrorna och därifrån tog vi bussen in till stan. Först tänkte vi promma dit oxå men det blåste så j**la kallt så vi hoppade på bussen. Kollade in snöskulpturerna som deltar i tävlingen och sen tog vi bussen hem.
Det var då jag hade min nära-döden-upplevelse..
Nå det var inte fullt så allvarligt men ändå. När vi kom till Vasaplan så såg vi att vår buss stod inne och den skulle gå om 1 minut så vi sprang för att hinna. Att göra en tjurrusning när man har huvudvärk är inte särskilt smart!! Jag trodde jag skulle dööööö
inte medans vi sprang förstås utan när jag satt på bussen. Fy fan så ont det gjorde, jag trodde att jag skulle kräkas!!
Som tur var så lugnade det ner sig så fort min puls gick ner men det var ruggans obehagligt medans det varade.

På Myrorna var det faktiskt mycket folk. Jag provade två plagg som jag skulle velat ha men pga huvudvärken (och matbrist) så orkade jag inte stå i kön som ringlade sig. Jag får helt sonika åka tillbaks dit nån dag i veckan (jag är ju LEEEEDIG) och kolla om de finns kvar. Det var en kjol och en kappa 🙂 Lite inspirerad av Marie så kollade jag även bland sjalarna och det fanns faktiskt nån intressant där oxå. Kanske slår på stort och köper mig en ny sjal oxå 😉
Fortsättning får följa 🙂

Ikväll kommer jag inte göra särskilt mycket. Känner att huvudvärken är på G igen så jag ska ta mig en alvedon och självdö i soffan innan middan. Det är absolut ingenting på tv ikväll men vi har ju en hel del film som vi kan glo på plus att vi ännu inte sett klart min Jeff Dunham dvd 🙂
Nu är det dags för alvedon känner jag..
Heippa!

Leave a Reply

