Ugga Bugga

-22 visar termometern på idag! Huvva så kallt! Månne jag fryser näsan av mig om jag prommar till jobbet idag?

Börjar kl 12 och det S-U-G-E-R!! Jag hade skrivit i min filo att jag börjar 13, och på mitt fickschema står oxå kl 13 så Donna måste ha ändrat på det i efterhand. Jag hade antagligen för lite timmar så hon fick peta in dom någonstans och iofs så tar jag hellre nån timmar här och nån timma där än en hel dag extra. Men det suger att börja kl 12 när man har kväll..
Jag hinner ju ingenting!! Ska jag åka till stan så hinner jag knappt in förrän jag måste till jobbet typ. Ska jag ut och promma (ja inte idag då) så får det bli tidigt så jag hinner duscha och äta lunch.
Lunchen blir oxå helt fel när jag börjar 12. Antingen äter jag lunch kl 11 eller så får jag äta nåt mellanmål och äta lunch vid fikat kl 1430 men det blir oxå helt fel för jag äter middag 16 eller 1630!! Jamen ni hör ju.. Det finns inget bra med att börja kl 12!!

Igår hade jag bett om en timma friskvård mellan 12 och 13 men det var så lite folk så den blev återkallad av chefen. Bara att gå dit till 12 alltså. Var ju himla tur att jag inte bokat Bodybalance för då hade jag fått en varning på gymet, jag skulle inte ha hunnit avboka passet i tid (minst en timma före passets början)
Nå ja.. Sånt är livet på en pinne ibland..

Leave a Reply

