Snart slut

Det är några timmar kvar på 2008 ännu och här sitter jag.. Micke är på jobbet så jag firar in det nya året ensammen. Bara för att det inte ska vara vilken kväll som helst så har jag ändå piffat till mig i håret och så har jag på mig tunika och leggings. Har tom stora örhängen på mig. 😉
Fast inte känns det som nyårsafton precis även om det smäller lite utanför fönstret.
Funderar på om jag ska bege mig ut till tolvslaget för att se lite fyrverkerier live, jag behöver ju inte gå in till stan – tar jag mig bara till Nus så tror jag att jag ser ganska bra därifrån. Sen kan jag ju vara in och säga hej till A-l som jobbar i natt.. Jag får se hur jag gör.
Just nu känns det som om jag lix skulle kunna gå och sova, är faktiskt lite trött, men jag ska äta lite ost & kex så kanske jag piggar på mig 🙂

I morgon får jag börja skriva i min 5års dagbok, det ska bli lite intressant för det är länge sen jag skrev dagbok. Nu lär jag inte skriva lika mkt som jag gjorde då men lite anteckningar varje dag lär jag nog göra plus att det finns utrymme att skriva lite om väder och vind.

NU är det dags för ost & kex känner jag 🙂

Gott Nytt År på er alla!!

Leave a Reply

