19 okt

och dagarna bara svooshar förbi.

Har varit ledig i helg och det har varit så skönt!! Fredagen regnade det så jag trodde det skulle vara samma igår men det var kallt, soligt och krispigt ute! Jag och Micke prommade in till stan efter frukosten och det var verkligen halt på de ställen där solen inte hunnit värma asfalten. Blir nog att ställa undan cykeln snart för jag vägrar att cykla om det finns minsta risk för halka. JAG HATAR HALKA!! Om jag fick bestämma skulle det aldrig någonsin vara halt!!
I alla fulla fall så gick vi lite i affärer, tog en lunchfika på Station (baguett med kikärtsröra och en bit jordgubbscheesecake med kaffe till) och gick lite mer i affärer. Vi handlade te till oss, vantar och halsband från HM åt mig 🙂 och sen lite annat smått och gott.
Till sist handlade vi lite mat och massa gotter på Hemköp innan vi tog bussen hem. Ett tag var jag inte säker på vad jag ville ha i godisväg så det höll faktiskt på att bli så att jag inte köpte nåt alls men nu gjorde jag ju det iaf. 🙂

Idag har jag inte gjort många knop. Jag dammsög lägenheten, fotade lite grejor jag tänkt lägga ut på Tradera (både mina och Lenas) och sen gick jag ut och prommade en timma för det hade slutat regna och jag kände att jag bara måste ut och röra på mig!!

NU ska jag gå och se på “Diet Doctors – Lab Rats” på tv4 plus!

Heippa!

Leave a Reply

