Jag klagar inte

men det är väldigt varmt ute!
Klev upp lite tidigare och cyklade till en brygga där mitt enda sällskap var några tärnor 🙂 Det var inte särskilt mkt folk ute och solade vid 9 😉
Fick ligga där helt själv oxå tills alldeles innan jag for vilket var lite synd för hade jag varit själv så hade jag testat att bada!!
Jag doppade fötterna och det kändes förj**ligt kallt men efteråt var fötterna väldigt svala och sköna så det hade nog varit läge för ett dopp. Istället cyklade jag till Ica och handlade innan jag for hem och ställde mig i duschen! 🙂
Jag vet inte riktigt HUR jag ska sola för att få färg överallt, ja inte där jag har bikinin förståss. Jag blir alltid vit på sidorna fastän jag försöker. Nu gör det väl iofs inte så mkt för jag är ju inte sån att jag visar mig halvnaken på stan typ men det vore lite kul att bli jämnt brun.
Antar att hemligheten är att röra på sig samtidigt som man solar men det är ju så skönt att bara ligga som en strandad val och slumra till ibland 😉

Ska alldeles strax bege mig mot jobbet, börjar kl 14 men tänkte faktiskt köpa mig en glass idag igen. Jag har råd kalorimässigt sett och det vore så himla gott med en kall glass 🙂
Iofs vore det gott med ett kallt glas vitt vin men det går ju inte för sig på jobbet. Undra vad EB skulle säga om det 😛
Nee nu ska jag gå och packa min middag för kvällen och sen cykla iväg. Ska cykla LÅNGSAMT så jag inte börjar drypa av svett.
Heippa!

One response to “Jag klagar inte

  1. Som du skrev så blir färgen jämn om man rör sig,tex leker eller promenerar på stranden typ. Jag ligger ju i solstol på balkongen och har förljdaktligen mer fär på framsidan av kroppen, men jag tycker också att det är skönt att slumra i solen.

Leave a Reply

