Ryssar på G?

Idag har det då verkligen varit VARMT! (men jag klagar inte, väldigt viktigt att påpeka) Jag klev upp lite tidigare än jag kanske skulle normalt ha gjort då jag jobbar kväll, tänkte ge mig ut på en prommis men blev lat.
Satte mig på balkongen och solade en stund, sen gick jag ut på gräsmattan och solade ryggen 😀
Det hade varit ganska skönt att ha kväll i morgon oxå men jag jobbar tyvärr dag – heeela dagen. Har en förhoppning om att kanske kunna ta friskvård mitt på dan om det inte ringer så mkt men vi är verkligen inte så mkt folk så få se då.

Igår kväll kunde jag fanimej inte somna, vet inte varför. Jag låg och vred mig tills jag gav upp, klev upp och glodde lite teve. Tittade lite på Paranormal State och Numbers innan jag kände att NU kunde jag gå och sova. Då var klockan närmare 02. Inte konstigt att jag varit så trött idag (klev upp 0730)
Idag hoppas jag att det ska gå lättare att somna men få se hur det går att sova när det är så varmt. När jag kom hem efter 21 så var det fortfarande 22 grader ute.
Kom på en sak, jag drack ganska mkt kaffe igår – det kan ha bidragit till min sömnlöshet. Har inte druckit alls lika mkt idag så det borde gå bättre och jag känner mig faktiskt ganska trött just nu.
Blir väl pigg när jag borstar tänderna, det är som standard att det händer 🙂

Natti natti

Leave a Reply

