Snart har en vecka gått igen

Min första arbetsvecka.. Fast det känns inte riktigt som jag jobbat direkt. Inledde ju med natt måndag och tisdag, och idag har jag jobbat 8-17. Satt i info på förmiddagen och där hände ju inte särskilt mkt 🙂 Märks att det inte görs många knop just nu om man säger så..
Har inte sovit gott alls i natt. Micke låg och skrev igår när vi kommit hem från bion och antagligen slumrade jag till för när jag sen skulle sova efter att han lagt bort blocket så var jag hur pigg som helst. Sen känns det som om jag sovit väldigt oroligt i natt. Var inte direkt pigg när klockan ringde 0645!!
Dessutom höll jag på att cykla iväg utan glasögonen! Nog för att jag klarat mig utan dom men det blir jobbigt att se på långt håll.
Jag lovar, hade inte huvudet suttit fast hade jag nog glömt det hemma oxå i morse!! 😉
Irrevirre har jag varit idag

På jobbet fick jag mitt 1:a pris idag! Innan semestrarna började så hade vi ju en APT och på denna så höll EB en tävling om vem som kunde flest anknytningar. Som tur var så var den skriftlig (jag var ju utan röst då) och när jag kollade min mail nu när jag börjat jobba igen så såg jag att jag vann!! WOOHOOO!!
Hela veckan har jag varit spänd på vad mitt pris skulle vara och idag fick jag det alltså! 8 stycken fina glas från Sagaform!!

Inte så tokiga eller hur?! Jag blev iaf väldigt väldigt glad! 😀
Grattis Anna-lena och Åsa som kom på 2:a resp 3:e plats!! Vi rockar!! 😉
Woo-paah!

Är i valet och kvalet om jag ska föra Oscar till Luleå i helg. Brorsan verkar inte ha så brådis att få tillbaks han (säger att han inte direkt behöver en bil just nu) och skulle jag behålla Oscar några veckor till så skulle jag och Micke kunna åka till Ikea i Sundsvall nån ledig dag!!
Har sagt att jag ska fundera till i morgon. Om jag för honom dit så blir det på söndag efter jobbet, jobbar till 13 och är ledig måndag och tisdag.
På ett sätt vore det kul att åka, Micke åker ju till Gbg med jobbet på söndag fm så jag gissar att jag kommer vara ganska så rastlös, men å andra sidan känns det lite som om jag nyss kom hem! Har ju bara varit hemma en vecka typ.. Meeen jag veeeet inte.. är så typiskt mig att vela hit och dit.
Nå jag får se hur det känns i morgon, ska konferera med gubben lite oxå.

Nee jag tror nog att jag ska ta mig en dusch nu.. Kanske lägga mig att läsa om det inte är nåt på tv som fångar mitt intresse. Jobbar ju i morgon så sovmorgon blir det inte, men på måndag ska jag sova igen!

Heippa!

Leave a Reply

