11 juni

och jag blir hemma resten av veckan. Min röst pallar inte samtal och hostan gör att jag nästan kräks ibland. Ringde rådgivningen och sköterskan sa att jag inte ska prata mer än nödvändigt så jag ringde Donna och sa att jag blir hemma.
Kollade i min blogg och 5 juli 2007 blev jag sjuk med samma sak, en vecka innan jag skulle gå på semester. Hosta och heshet men då tappade jag rösten helt och hållet i flera dagar.
Jag har ju röst nu men den håller inte och då går det inte att jobba som telefonist, så är det bara.
Så jag antar man kan säga att min semester härmed börjat även om det inte är någon semester att vara sjuk.
Micke jobbar inatt så återigen kan jag verkligen vara tyst 🙂

Leave a Reply

