4 arbetspass kvar

om en vecka har jag S-E-M-E-S-T-E-R

Enda molnet är att jag gått och blivit förkyld!! Jag hostar och låter som en hes kråka så det är inte så värst roligt alls 😦
Har tänkt att jag ska göra min sista natt som jag har idag och sen får jag se. På nätterna brukar det inte ringa särskilt mycket så jag kommer nog inte anstränga min röst så himla mycket ändå. Sen får jag se hur den pallar..

I morgon har vi APT med obligatorisk närvaro – ska bli intressant att höra vad som tas upp där. Sen ska det bli intressant att se ifall vi får flytta in till våra nyrenoverade lokaler. Det har bara tagit dom ca 12 veckor att göra klart. 4 veckor skulle det ta från början…
Man kanske skulle bli byggare ändå. Inte behöver man jobba särskilt hårt inte.

Ska bege mig ner på stan snart, ska köpa lite te hade jag tänkt. Och så ska jag vara på Pilgrim och titta ifall jag hittar mig en ny berlock. Vet inte om jag ska köpa en silver- eller en guldfärgad. Tror jag helt enkelt köper den jag gillar bäst oavsett vilken färg det är 🙂

Kraxheippa!

Leave a Reply

