Kooomaaaa

Fy sjutton så trött jag varit idag! Det började vid 10, höll på att gäspa käkarna ur led och ögonen hölls knappt uppe! Efter lunch var det bättre en liten stund men sen började det igen. Var så trött så trött i hela kroppen och jag fattar inte varför! Var det nåt jag åt som skjutsade blodsockret uppåt och nedåt eller vaddå? Ett tag trodde jag att jag inte skulle orka träna efter jobbet, hade bara lust att åka hem och slänga mig på soffan och sova några timmar men jag bet ihop.
Var på en halvtimmas bodypump följt av en halvtimmas stepup. Step’en var lite knepig för jag har inte varit på ett x-press pass förut så koreografin var lite annorlunda men jag måste ju ändå tycka att det gick ganska bra. Det var inte bara jag som tappade bort mig som tur var 😉
När vi kom hem så var det kocka middag och sen komaläge i soffan som gällde.
Nu känner jag mig lite lagom trött både i knopp och kropp så det är nog nannadags för mig ganska snart. Har dagpass i morgon igen men sen har jag kväll fredag och natt på lördag och söndag. Torsdag är jag mao ledig – sköööööönt! Gissa om jag ska sova till kl 08 då!!?! (inte längre för jag måste hinna äta frukost och ta det lugnt innan step’en kl 10)

Sen får jag ju faktiskt lägga ut en officiell ursäkt till alla som stod bakom mig på passen – det var inget avloppsrör som stank utan det var jag!! 😉
Inte för att jag hörde några kommentarer men jag kan tänka mig hur tankarna gick!
Å andra sidan kan jag ju hoppas att de svettades så mkt så de inte kände något genom svettstanken he he.
Måste försöka dra ner på mjölken (och kaffet) för att se om det är det som är problemet igen, annars vete katten. 

Nä nu ska jag sluta svamla! 
Natti natti på er!

Leave a Reply

