Jag fattar inte..

hur det går till men helgerna går så fort när man är ledig!!

Igår for jag och gubben in till stan för att kolla på snöskulpturerna som deltar i tävlingen som är i helg. Kallt som satan var det – jag frös som en nakenhund i Sibirien och då hade jag ändå täckjacka på mig!!
Efter det vart det lunch på Max innan vi tog bussen till Ersboda. Var på Myrorna där jag fyndade en grå blus, ett vitt bälte och ett ormskinnmönstrat bälte (120 kr för allt). Sen gick vi till Rusta där vi lämnade tillbaks ett träningspaket vi köpt med pilatesboll, matta och gummiband – bollen gick inte att pumpa upp och Micke försökte verkligen med ALLT!
Efter det var det COOP’s grönsaks- och fruktavdelning som gällde. Mycket grönt (och rött) blev köpt plus lite godis!! 😀
Sen var det bara att åka buss hem igen och vips hade den dagen gått lixom!!
På kvällen såg vi film (Poseidon med en väldigt gammal Richard Dreyfuss, tror inte jag sett honom i något sen Hajen.. ) som fick avbrytas två gånger för telefonsamtal. Först var det Marie som ringde. Var jättekul att pratas vid, har inte surrat med henne på lääääänge! Ibland glömmer jag lixom bort att hon faktiskt är vuxen nu och inte fjortis 😉
Sen ringde Lena och vi surrade ett tag då oxå.

Idag har jag inte gjort nånting!! Eller ja lite har jag ju gjort; jag har diskat, kollat film “United 93” (den var bara SÅ bra!!), fotat kläder jag ska försöka sälja på Tradera, glott ännu mera teve och nu känner jag att det snart är nannadags.

Helst skulle jag vilja vara ledig i morgon oxå men det är jobb som gäller. Börjar 0830 så jag har lite sovmorgon iaf vilket är skönt. 🙂
Hoppas det är bättre stämning på jobbet än vad det var i fredags, men hursom så ska jag försöka lalla på i min egen lilla värld och bara tänka happy thoughts hela dan!!
Funderar på att försöka hitta Grynets t-shirt, ni vet den där det stod “Ta ingen skit”. Iofs är det ju inte svårt att beställa en egen variant från nån firma på internet.
Kanske blir aktuellt längre fram 😉

Sen måste jag ju bara säga – FY F*N SÅ SKÖNT ATT CAROLA INTE TOG SIG DIREKT TILL FINALEN I GLOBEN!! Det stod på löpsedlarna “Folk kanske börjar tröttna på mig” eller nåt liknande och det är SANT!! Kan hon inte bara låta schlagerfestivalen vara, måste hon delta i allt?! Ja visst hon sjunger bra men det finns ju ingen värre diva än hon!!
Nu är det bara att hoppas att hon inte går vidare från andra chansen i Kiruna, då hejar jag (än så länge) mkt hellre på Ola!! 😀

NU ska jag tillbaks till teven innan det är dags att sova..

KRAAM på er everyhopa!!

One response to “Jag fattar inte..

  1. Haha tack för den du! Nej ingen fjortis mer inte 😀

Leave a Reply

