WOOHOO!!

Skorna är återfunna!! 😀
Var in på USM idag och frågade efter Ulla-Stina som är en av ägarna för att fråga ifall det är gjort nån rensning bland skorna och annars göra dom uppmärksamma på att de kan ha en skotjuv i lokalerna. Hon var någonstans i byggnaden så Sofia tog mitt nummer och skulle be henne ringa upp mig angående skorna.
Efter en timma ringde Sofia upp igen och sa att det HADE varit en rensning och det var bara att komma förbi och kika ifall våra skor var där. Jag knatade dit när jag var klar på stan och där var dom!! Jubel och fanfarer!!
Jag frågade Jonas om det är så att de helst ser att man tar hem skorna (det har ju varit så hänt att ha dom ståendes där) och det var så, så nu är det bara för mig (och Micke) att köpa ny väska där skorna oxå ryms! Den jag har idag är ganska liten så skorna får inte plats, särskilt inte om jag ska till jobbet samma dag som jag ska träna men det löser sig på nåt sätt. Vet att jag fått nån rabattkupong från Ellos och där har de ganska snygga träningsväskor så jag ska kika där, annars finns det säkert på Tradera! 😀
Jubel och lycka, jag behöver inte köpa nya träningsskor (bara nytt årskort och ny väska)

Har varit på hälsokontroll på Företagshälsovården idag och jag fick godkänt – bara att fortsätta jobba natt alltså! 😛
Alla prover var bra även om kolesterolet kunde vara liiiite lägre men det ska jag jobba på och sen kolla igen i augusti! Monika, sköterskan, frågade om jag ville kolla det igen och jag sa ja tack! 🙂
Monika konstaterade oxå att jag var lite för kort (i förhållande till min vikt alltså) men det vet jag ju om så det är bara att leta upp en sträckbänk och lägga sig däri 😉

Annars har det inte hänt så mkt.. I morgon är det fettisdag – undras om jag ska äta nån semla?? Tror vi kommer få på jobbet men jag måste välja – äta en där eller äta en tillsammans med Micke. Tror jag väljer det sistnämnda! 😀

Kram på er!

2 responses to “WOOHOO!!

  1. Härligt att skorna kom till rätta. Men lite dåligt att “rensa” utan att upplysa om det måste jag säga. En lapp borde komma upp som “varnar” om rensning och en lapp om att dom helst inte vill att man har skorna där. Jag hade nog varit lite sur ändå trots det positiva i att skorna kom till rätta.

  2. Vad bra att skorna kom till rätta! Håller med Lena, dom borde fan skriva en lapp eller något så man slipper få hjärtat sådär i halsgropen varje gång det sker : /

Leave a Reply

