Satanshelvetesjävlar

Ja så känns det just nu = satanshelvetesjävlar!! Varför? Jo mina gympaskor som jag haft ståendes på USM var BORTA idag när jag skulle dit och träna efter frissan! Borta, puts väck, not there!! Frågade killen i receptionen ifall de städat bort skor men de hade de inte gjort..
Borta.. Mina träningsskor borta..
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
JAA jag vet att det kanske var knäppt att ha dom ståendes där men andra har ju sina skor där (inkl Micke) och jag får inte plats med dom i väskan så det har varit som hänt att ha dom där. Jag hoppas på att det antingen är någon som råkat ta fel eller att det är nåt jubelpucko som kom på att han/hon glömt sina skor hemma och bestämde sig för att låna mina ett träningspass.
I morgon ska jag dit och träna (jag har ett par gympaskor hemma som tur är) och då ska jag spana efter mina skor. Har de inte kommit tillbaks efter helgen får jag väl sätta upp en lapp med en efterlysning. Tyvärr finns det nog inte så mkt annat jag kan göra för skorna lämnas på egen risk och de står ju öppet på en hylla.
Däremot kom Micke på en bra idé – hänglås! Om jag skaffar ett hänglås med tunn bygel alt vajer så kan jag låsa fast skorna i varandra! Vem vill snatta ett par skor som man ändå inte kan använda annat än vid jämfotahopp?
Nå jag ser hur jag gör.. Annars får jag väl ta och köpa en större träningsväska och frakta skorna fram och tillbaks.
Bannade skosnattare… 😦

One response to “Satanshelvetesjävlar

  1. Man vill ju tro det bästa, att någon tagit fel. Annars så undrar man hur korkade och faktiskt äckliga folk kan vara. Bra idé med hänglåset. Hoppas trots allt dom kommer till rätta.

Leave a Reply

