15 jan

Nu börjar mina ben äntligen kännas bättre men få se då hur det känns i morgon efter att jag suttit hela natten och sen sovit halva dan! 😛
Fick ju ruggans träningsvärk efter Bodypumpen i fredags så lördag och söndag har jag gått som en ledbruten gammal tant. Inte blev det nå’ bättre av att jag jobbat och därmed suttit ganska still, vilket ledde till ojningar och grymtningar varje gång jag ställde mig upp.
Hade inbokat bodypump och spinning idag, båda expresspass, men jag avbokade spinningen och gick på löpbandet istället för att ge mina ben en till dag vila. På torsdag är det dags för Step Up igen och det vill jag kunna gå på utan problem!! 😀

Igår när jag satt och läste “Tyskungen” så tuggade jag av ena pekfingernageln 😦
Dessutom jag har varit och rivit i nagelbanden på tummarna, just de som jag inte vill riva på då nageln blivit så ful av det.. Suck!!
Måste jag sitta med vantar på inomhus? Eller ska jag köra en Michael Jackson och tejpa varje finger?!  Jag har försökt smörja när jag är på väg att börja klösa, och det hjälper – ett tag!! Jag vet faktiskt inte hur jag ska lyckas sluta riva i nagelbanden.. Kanske måste försöka sysselsätta händerna med något; brodera, virka, sticka eller nåt annat.

Till sist…

1) Mördar-bichoner har vi väl alla hört talas om eller??
http://www.vk.se/Article.jsp?article=161525
Alltså.. jag saknar ord.. pucko

2) Vad är det egentligen som är så märkvärdigt med Zlatan? Kan någon förklara det åt mig för jag förstår det inte..

2 responses to “15 jan

  1. Vad duktiga alla är med att träna nu efter nyår. Jag har, tyvärr, inte den minsta gnutta, träningsvärk. Måste börja träna igen, Bodypump var faktiskt rätt kul, har jag för mig…det var ett tag sen.

  2. Fråga Martin han kan berätta bara goda saker om Zlatan..;o)

    //Å

Leave a Reply

