Saaanktaaaa Luciiiaaaa

Snart är nattjobbet över för den här gången oxå. En vecka kvar till nästa..
Är trött som sjutton idag fastän jag sovit kanske 2,5 timma på dan.  Jag och Micke lade oss bägge två för att sova en stund men han kunde inte somna, jag däremot snarkade på som vanligt. Har oftast inga problem att sova på dan när jag ska iväg och jobba natt, men lägger jag mig bara så där på dan så kan jag inte somna.. Psykiskt 😀

Klev upp 6 i morse och for på USM och deras morgonspinning som de har på onsdagar, eller TC Wake-up som di kallart. Jag funderade i morse på ifall jag är riktigt riktig som kliver upp så tidigt och far och tränar när jag skulle ha kunnat sova vidare. Nu gör jag ju inte det varje onsdag men just den här veckan och nästa vecka har jag ont om träningstillfällen, så då får jag vackert ta de tillfällen jag får. Skulle nog ha gått på morgonTC nästa vecka om det var, men nu blir det juluppehåll.
Tror jag ska försöka ta mig till USM bara för att promma på deras löpband eller kanske försöka köra lite i trappmaskinen. När jag bodde i Kalix så tränade jag och Biggan ett tag och då körde vi uppvärmning på trappmaskiner, vill minnas att jag vart helt slut men det kanske har ändrats nu. Jag har ju liiite bättre kondis idag än vad jag hade då 😀

Säng säng säng säng säng säng säng säng säng
Gissa vad jag längtar efter just nu?! 😉

3 responses to “Saaanktaaaa Luciiiaaaa

  1. Nu ska jag gå iväg till mitt jobb och du slutar snart. 😉
    Sov gott! Och ha en trevlig Lucia!
    Kram!

  2. Nu har jag kommit hem och måste berätta mitt knep att sova på dagen, jag lägger mig inlindad i morgonrocken på soffan, sätter på TV:n på låg volym och tänk då somnar jag så gott. 🙂
    Nej, ibland när jag tränade som mest kunde jag också tänka ” vad håller jag på med?” Men det brukar kännas bra när man står i duschen.

  3. Upp sex och iväg till morgonspinning… och jag som gnällde över att behöva stiga upp sju för att hinna fixa lussefika på jobbet.

Leave a Reply

