Nu e’re klippt!

Jepp nu var det klippt igen då! 😉

Väcktes halv 11 av att mobilen ringde, då var det från Headline – Rebecca hade blivit sjuk, ville jag boka om eller komma ändå men till en annan frisör?!
“Ööhhm… Eehmmm..Öhhhmmm.. Äh jag kommer idag!”
(man är inte så snabbtänkt när man väcks ur sömnen så där på morgonen)
Så jag for dit och fick sätta mig ner hos Frida. Oftast brukar det gå ganska snabbt, men när hon var borta ganska länge för att fnurla på färgen så började jag som fundera – var hon elev eller?!
Iallafall så vart jag tillslut klar och då hade jag minsann frågat hur länge hon varit frisör och det visade sig att hon gått ut skolan i våras och har jobbat som frisör sen augusti så ganska ny var hon.. 😀
Det tog förvisso lite längre tid än det brukar men jag är helt klart nöjd! Och det blev inte särskilt platt heller! 🙂 Jag är nog ingen platt person tror jag. Fast nån sommar ska jag nog ta och snagga det rejält! om nångång lär det nog vara ganska platt, fast inte för den skull tråkigt!! 😉

När jag var klar där så gick jag lite på stan. Tänkte köpa julklappar men det blev bara av att jag pejlade läget. Köpte en tröja på KappAhl’s rea åt mig själv (har spanat in den tidigare) och så köpte jag en uggla från Pilgrim! Hur snygg som helst!!
Lite pre-julklappar måste man köpa åt sig själv tycker jag!
Provade en skiiiitsnygg kappa på KappAhl oxå men den kostade 699 kr PÅ REAN så jag hängde tillbaks den.. för tillfället iaf.. 😉

NU ska jag ta mig lite te, antingen Norrsken eller Glöggte! 😀

Heippa!

3 responses to “Nu e’re klippt!

  1. Hur blev det då? Får man inte se någon bild? 😉 Blir ju nyfiken… Säkert kanonsnyggt. Bra att du blev nöjd i alla fall!

  2. Men bara LITE prejulklappar, annars kanske det inte finns nåt kvar att köpa till dig 😉
    Precis, får man se hur det blev, du be MIkael hjälpa till att fixa in ett kort på bloggen.
    Jag ska till frissan den 17 dec så jag kommer att vara nyfrissad när ni kommer hit. Vilket jag ser så fram emot, att ni ska komma alltså.

  3. Du måste ju lägga ut bild hörruduru! 😉 Förresten, kika in på min blogg så kan du läsa ännu mer om ögonbryn. Kraam!

Leave a Reply

