Träning..

Har varit på step up idag och idag var det jobbigt…  fruktansvärt jobbigt! Blev svettig som en gris oxå fast det är väl det som är meningen?! 😉
När passet nästan var över kom Sofia (instruktören) på att hon inte slagit igång fläkten! HUPP! 😉
Tycker det är skönt att träna på förmidda’n för då har jag hela resten av dagen fri att göra vad jag vill. Om det nu kniper så kan jag träna på kvällarna men förmiddagspassen gillar jag bäst. Nästa vecka är jag ledig på torsdagen men kommer antagligen vara i Luleå så då missar jag step’en på torsdag men jag får väl hitta på nåt där borta. En promenad kanske?! Vem vet 😀

Är fruktansvärt sugen på pepparkakor, antar att det är årstiden som gör det. Pepparkaka, pepparkaka, pepparkaka – MUMS!! 😉

pepparkaka.jpg

One response to “Träning..

  1. Vad skoj med Step up! Själv hinner jag aldrig gå på vår step up här för jag jobbar alltid när det är :/ Det är så synd för det är ju så kul! jag har redan tjuvstartat med att äta peppisar – attans vad smarrigt det är! Farligt farligt men härligt härligt 😀

Leave a Reply

