1 vecka kvar till semester..

och jag är hemma från jobbet idag!

Min röst blev bara värre och värre igår. Det gör ont när jag pratar och det gör ont när jag är tyst. Ibland hör man vad jag säger och ibland kommer det bara viskningar när jag försöker prata. 😦
Den är lite som norsk blinkers “fungerer, fungerer ikke”

Jag hoppas det här går över snart för det är jobbigt som s***n! Jag gillar ju att prata men nu går det inte, och helst vill jag vara och jobba oxå för jag vet hur svårt det kan vara att få ut någon en helg särskilt som halva styrkan är på semester!! Jag har ett pass i morgon oxå men få se då. Jag sa att jag skulle ringa på dan och säga om jag kan jobba, fort lär jag ju märka om rösten börjar komma tillbaka.

Idag ska jag försöka vara tyst mest hela dan, dricka the och varm mjölk med Kanolds halstabletter i – det måste ju ändå göra susen?!
Fortsättning följer… 😀

Leave a Reply

