Festivalblogg #1

Huh huh vart tog gårdagen vägen? Det kändes igår kväll som om jag beamats till Kiruna och helt plötsligt satt och festade med syrran! 🙂

Det gick bra att åka tåg, var ganska mycket folk som åkte men jag hade ju (till skillnad från många andra) bokat plats så jag visste ju exakt var jag skulle sitta. Försökte sova en stund och lyckades iaf halvslumra nån timma mellan Umeå och Boden. Från Boden roade jag mig med att börja läsa på Camilla Läckbergs bok “Olycksfågeln” (gillar hennes böcker skarpt!!)

Väl framme så var det bara att äta och göra sig i ordning nästan på en gång.
Hann se slutet av Bo Kaspers Orkester (Vi sitter i samma bil, en silvergrå missil….) och sen var det väntan på The Ark! Tog en MASSA foton på Ola Salo och gänget. ÅH jag tycker de är så bra! 😀 Ska lägga in foton här sen när jag kommit hem igen.

Resten av kvällen försvann bara.. Helt plötsligt var klockan nannadags så vi gick hem.

Ikväll på programmet står Christer Sjögren (jag är inte så intresserad med följer med som sällskap för Lena vill se/höra han), Idol-Markus och så Lordi! Kamera ett måste!! 😀

Nä nu ska jag gå och börja fixa med håret tror jag. Är skönt att göra bort det så slipper jag stressa!!

PS. Det regnade inte igår men på natten när vi kom hem så var det 8 grader ute!! Hittills idag har det inte heller regnat men det är inte särskilt varmt. Vi hoppas på sol.. 😀

6 responses to “Festivalblogg #1

  1. Låter som du får massa bra underhållning OCH uppehåll. Jag såg ju Die Hard 4.o idag och jag gillade den. Men jag hade velat se The Ark, Lordi och Markus F.
    Jag läser också Camilla Läckberg, gillar hennes skrivstil. Har fått “tyskungen” och “Snöstorm och mandeldoft” som ljudbok av Dennis. Att ha på flygresor tex.
    Hoppas festivalen fortsätter i uppehållets tecken. Hälsa Lena.

  2. Ser fram emot massor med bilder! (jag glömde skriva det)

  3. Låter som Kirunafestivalen har riktigt massa bra musik!!!!

    Hoppas att det fina vädret håller i sig (men 8 grader kallt??!!!!??? Det måste bli VARMARE!!!!!)

    Här i huvudstaden har det varit grått & regnigt idag på dagen – men nu på kvällen (21.00) så strålar solen 🙂

    Haregott i Kiruna med syrran!

    /Stockholmssyrran!

  4. Weeee! Låter som att du har jättekul älskling!
    *PUSSPUSSPUSSPUSS*

  5. Pingback: All by my little old self! «

  6. Ja det var riktigt kul! 🙂 det måste göras om.

Leave a Reply

