Var är solen?! Jag ville ju sola idag!

3 responses to “

  1. Den syns faktiskt lite här i Stockholm 🙂

    Men någon vidare värme tycker jag inte att det är….. 😦

    I eftermiddag åker jag ut till Jula för att köpa det partytält + 2 väggar (m. fönster) som vi ska ha på midsommarafton.
    Vi tar det säkra före det osäkra och räknar med REGN.
    Tältet är dessutom riktigt billigt. 3×3 meter och drygt 2 meter i takhöjd + 2 sidoväggar med fönster för 230 pix 🙂

    Krampårej!
    /sys

  2. Mm jag säger detsamma! själv har man inte sett solen på fan två veckor 😦 det bara regnar och regnar & temperaturen stiger inte ett streck över 10 plusgrader, otroligt deppigt.

  3. Man måste tänka positivt, solen kommer. På torsdag har beställt den, då är jag ledig och SKA sola, så är det bestämt och så ska det bli! Basta!
    🙂
    Min beställning till förra helgen fungerade utmärkt, sol och värme på fred och lörd men sämre på sönd då jag var tvungen att städa. 😉

Leave a Reply

