Har varit på medarbetarsamtal idag. Var ganska så nervös efter det jag hört om andra samtal men det var då inget att vara nervös för. Fick höra det jag hört tidigare år, att jag är glad och positiv och att jag gör ett bra jobb.
Chefen tyckte jag verkar vara mer pigg och uppåt nu än vad jag var förra året och det stämmer nog – jag känner mig mer pigg och uppåt och det tror jag har med träningen att göra!! Visst beror det nog lite på att jag gått ner i vikt men jag tror ändå att träningen gör sitt!! 😀
Nåväl nu är det ett år kvar till nästa samtal, jag får väl hoppas att jag sköter mig fram tills dess.

Har värsta bryderiet om vad jag ska ha på mig i morgon. Vi ska vara ut och äta med jobbet (vi gör det varje år innan semesterperioderna börjar) och klädvalet har ju lite att göra med hurdant väder det är i morgon, så även om jag kan tänka ut vad jag kan ha på mig så måste jag kolla in vädret!! Uteservering eller inte – det är frågan! 😉

Har lite värk i armen just nu så jag kanske ska ta en alvedon innan jag lägger mig. Det har varit så till och från sen jag var på Citymottagningen, ibland värker det och ibland pirrar det. En annan sak jag märkt är att i vissa lägen så vill nästan fingrarna på att domna bort och det känns ju inte så himla bra, men jag tror jag ska ta och boka in en massagetid (nej jag har inte gjort det ännu – jag var ju till läkaren…) så kanske det blir bättre. 🙂
Ja jag är bra på att skjuta upp saker tills jag får ändan ur vagnen och ringer.. 😉

Nu ska jag däremot inte skjuta upp läggdagsen längre, ögonen börjar kännas grusiga och jag börjar kl 09 i morgon. Tänkte försöka ge mig ut på en morgonprommis oxå om det nu inte spöregnar förståss.. 
Heipparalla på er alla!  

3 responses to “

  1. Kul att medarbetarsamtalet gick bra och skönt att det är över (brukar alltid kännas lite “nervöst” och “ovisst” innan man haft sitt medarbetarsamtal, tycker jag).

    Klädval jaa, det är alltid jobbigt att välja kläder att ha på sig på tillställningar när vädret är som det är just nu (regnigt & kallt ena sekunden, sol & varmt nästa) – se min förra kommentar om mitt misstag av klädval idag till jobbet….. 😦
    Jag gruvar mig redan för vad jag ska ha på mig både på vår stora personalfest den 30 augusti OCh på det bröllop vi ska på den 18 augusti (Dennis kompis giftar sig).

    Stora problem man har………. (man JAG tycker faktiskt att det är det!!)

    Krampårej!
    /SysiSthlm

  2. Härligt att må bra!
    När det gäller kläder så trivs jag bäst med bikini, linne, sarongkjol och flippisar. Alltså inget jag går till jobbet i eller till fest, men jag trivs bäst så. Till vardag och fest får jag bara göra mitt bästa men oftast så känns det mesta obekvämt.

  3. Hej på dig kollegan… Vad skönt att ditt samtal gick bra och att du inte fick dig en släng av de skopor jag fick.. Och allt det som hon sa stämmer ju… Du är glad, positiv och verkar vara piggare… Nåja, hon måste ju tydligen ha nån att klanka på och den nån är just nu jag… Men inte så mkt att bry sig om… Det som jag tycker är värst är det andra, att det finns kollegor som sticker kniven i ryggen på en… Lite olustigt faktiskt… Men snart så kanske det problemet oxå är löst, vi kan ju alltid hoppas och tills dess är det bara att stå ut..;o) Vi har ju varandra vi positiva och glada människor som säger vad vi tycker… haha… Hoppas att vi ses på måndag…
    *kram*
    //den för glada kollegan…

Leave a Reply

