Har varit ledig idag och det har varit så sköööönt! Började morgonen med att möta upp med Micke på USM, gick på löpbandet en timma och sen styrketränade jag. Det var ett tag sen jag gjorde det så jag tog det lite lugnt, jag vill ju tex inte få mer ont i min arm! 🙂 Efter frukost på MacDonken (McFullkorn, kaffe, yoghurt och juice) så cyklade vi hem i sakta mak. Vid lassa höll det på att gå illa; Micke vinglade till med cykeln så på nåt sätt lyckades han trycka till min hand med änden av sitt cykelstyre (fråga mig inte hur det gick till egentligen). Det gjorde bara lite ont men blev mest rädd – jag hann verkligen tänka att nu skulle vi krascha. Och ja, det var såklart min vänster hand..

Har legat på balkongen och solat nu efter att vi kom hem. Har haft min mobil på larm så jag inte skulle ligga för länge vilket ledde till att jag kände mig som.. en broiler i en stekugn. 😉
20 min *rrrrrring* vända på mig
20 min *rrrrrring* vända på mig
20 min *rrrrrring* vända på mig
Vad gör man inte för att försöka undvika att bränna sig?! 😉
Insåg oxå att när jag solar så här på dagtid så är det nästan ingen hemma och såvida jag inte står upp så är det inte så många som ser mig där jag låg på balkonggolvet så jag har faktiskt solat topless – HUPP! Jag brukar inte göra det men det var så varmt och kändes onödigt att ta på mig bikinibehån när jag skulle sola framsidan.
Så är det nån som sett mig – JAG BER OM URSÄKT FÖR ATT JAG UTSATTE ER FÖR DETTA! Hoppas ni inte får mardrömmar! 😉

One response to “

  1. Vi har också V A R M T !!! Men jag klagar INTE. Jag njuter. Solen kommer till balkongen efter lunch och stannar tills den går ner och det blir oerhört hett. Jag är ju annars ganska van men mer än 30 min orkade jag inte ligga, sen flytade jag stolen till under parasollet och slumrade i skuggan. SKÖNT! Mer sola blir det i helgen!

Leave a Reply

