I morse fick latmasken ett ordentligt grepp om mig! Jag hade ställt klockan på 0530 och tänkte vara ut och promma, men när klockan väl ringde så kröp latmasken fram och jag somnade om!
Däremot fick han en rejäl spark i röven i eftermiddags för jag gick ut och prommade efter jobbet – HAH!! 😉

Solen har verkligen lyst hela dan idag så jag har suttit och tittat längtande ut genom fönstret, antar att det var därför jag kunde sparka latmasken oxå.
Däremot tycker jag att det blåser kallt! Jag var tvungen att ta på mig jackan när jag skulle cykla hem! Såg några som hade t-shirt på sig men jag började frysa bara vid tanken på det! Kanske måste börja vänja mig ifall det blir en blåsig sommar, jag vill ju inte knata omkring med jacka på mig hela tiden heller!! 😉

Jag känner mig otroligt frusen nu oxå, tror jag måste ta mig en kopp the innan jag börjar krypa till kojs. Micke jobbar i natt så jag får sova själv, det lär bli filt + täcke för mig i natt!! 😉
Jag hade tänkt ge mig ut och promma i morgon bitti men jag har ganska ont i fötterna just nu, mina gam-skor är inte de bästa (jag har ju ny-skorna på gymet) så jag måste ta och investera i ett par till! Men det är ju en investering i mig själv så det gör jag så gärna! 😀

Leave a Reply

