Var på spinning igår igen och jag var verkligen inte sugen ALLS att gå dit men jag släpade mig dit och efteråt kändes det riktigt skönt!
Jag trodde ett tag att det bara skulle bli jag och Micke på passet men vi blev hela 6 stycken! WOOHOOO! 😉
Det var jag, Micke, en karl som såg ut som om han skulle dö vilken sekund som helst när han trampade på, och så tre pinnsmala tjejer som knappt blev svettiga = en brokig skara med andra ord! 😀

På väg till spinningen konstaterade vi att ingen kan klaga på oss egentligen; vi cyklade i motvind till gymmet för att delta i ett 45 minuter långt spinningpass och efter det så cyklar vi hem/till jobbet igen! 😉

Idag skulle jag ha varit på Bodypump men avbokade. Mina kläder var fortfarande blöta i morse när jag skulle packa väskan och gå till jobbet (M sköljde upp dom åt mig igår efter TC:n). Jag cyklade istället via OBS när jag skulle hem efter jobbet så jag fick mig lite motion ändå! 🙂

Resten av veckan blir det lite snålt med gruppträning för min del, men det är för att jag dels jobbar knasigt och sen får vi främmande till helgen. The gäng från Gammelstad kommer (Ewa, John, Kim och Viktor)
Jag tänkte försöka masa mig ut för en morgonpromenad i morgon efter att jag satt igång första tvättmaskinen vid 07. Få se hur det går.. och hoppas det är bra väder för regnar det då vete f*n om jag ids.

Leave a Reply

