Jag har besinnat mig…
I morgon hade jag egentligen ett TC-pass (teamcycling) inbokat men då mina ben idag har varit som två osamarbetsvilliga stockar så avbokade jag morgondagens pass!!
Ska nog ändå åka in och gå på löpbandet plus styrketräna lite då Micke ska på TC.
Nästa gång ska jag nog låta det gå en dag eller två mellan bodypump och TC 😀

One response to “

  1. Klokt tror jag. Man ska väl aldrig överdriva. Men precis som med kosten så är det väl bra om den är varierad, träningen alltså. Med tanke på era resor framöver kan det nog vara bra med löpbandsträning. Ialla fall NY är mycket vandring. jag gick ialla fall 10-12 tim per dag, kvarter efter kvarter. Sååå roligt, och sen strandpromenaden i Nice fram och tillbaka. 😉

Leave a Reply

