Idag är jag trött! Micke är och jobbar och jag ska faktiskt ta och borsta tänderna och nanna kudde snart fastän klockan bara är strax efter 22.
Jag var uppe till 01 igår kväll och när klockan ringde 08 i morse så ville jag bara somna om! Nu låg jag förvisso kvar i sängen till 0830 men jag sov inte, jag tordes inte göra det för jag och Micke skulle på Ica Maxi och storhandla, och vi hade stämt träff en särskild tid = inte läge att försova sig alltså!
Men nu är jag trött!! Det är inget särskilt på teve och internet lockar mig inte just nu så jag ska gå och nanna..

I morgon jobbar jag men jag börjar först 08 så det blir lite sovmorgon. Jag hinner inte vara och träna innan jobbet för gymet öppnar först 07 och då jag slutar kl17 så ids jag inte vara efteråt – det blir så sent då annars. Så jag sparar mig till tisdag (och resten av veckan) 😀

Nää nu ska jag ge mig..
Natti natti!

2 responses to “

  1. vet inte vad hon heter, men ljust långt hår och sen hade hon på sig några konstiga saker på händerna… såg ut som benvärmare fast på händer och handleder… sen stod hon och viftade med händerna, pratade med gäll röst om hur fantastiskt det var att just JAG tittade… haha… ja herregud, vart hittar dom dessa tjejer?? hoppas att dagen på jobbet blir bra!!
    //Å

  2. Jag hade svårt att somna natten till idag (måndag)så jag var mer än lovligt trött imorse, men nu är snart måndagen slut och jag har bara en dag kvar att jobba innan semester. DÅ ska jag vila och du vet ju hur skönt man har det. 4 veckor!!!

Leave a Reply

