Födelsedagsblogg

Jaha.. så var man ett år äldre då.. 34 år.. Oh my god 😉

Gårdagen var en väldigt bra dag! Jag var på bra humör heeela dagen! Jag jobbade men hade kort dag (7-14), blev kallad för “en pärla” och alla andra på jobbet var på bra humör så det var en väldigt bra stämning på jobbet! När jag skulle gå hem så var det flera plusgrader ute och solen sken vilket gjorde mig (om möjligt) på ännu bättre humör! 😀
När jag kom hem så öppnade jag alla kort jag hade fått och däri fanns en massa lotter! Det var lotter från Fredda, Ewa & gänget, Lena & gänget och så från mams & paps!
Tyvärr var det inte så många vinstlotter men jag vann ändå 60 kr på en av Lenas lotter, och sammanlagt 40 kr på Ewas lotter! 
TACK SÅ JÄTTEMYCKET FÖR LOTTERNA!! Det var riktigt spännande att skrapa för många gånger hade jag två av samma (bla 5 miljoner) så jag hann hoppas flera gånger!! 😉

På kvällen gjorde vi oss vackra(re) och for till Skytten där vi avnjöt en födelsedagsmiddag! Vi delade på vitlöksbröd med fetaostcreme till förrätt, och sen åt jag grillad oxfilé med bakpotatis och grillade körsbärstomater till. Micke åt grillad Black Angus med fries och bönsallad till. Till detta drack vi en flaska av husets röda (Papio). Efter maten tog vi varsin kaffedrink (nåt med Baileys och rom) innan vi for på Ica Bågen och handlade lite!
När vi kom hem, mätta som jag-vet-inte-vad (men ändå så åt vi både potatisskruvar och brownies oxå – man fyller ju bara år en gång per år, som tur är kanske ska tilläggas 😉 ), så öppnade jag mina presenter. Från Stockholm hade det kommit ett stort jiffykuvert och däri fanns presentkort på Lagerhaus (150 kr – här ska shoppas!!! woohooo!!), 5 förpackningar med dadlar och en förvaringslåda för torrvaror där det fanns en påse torkad frukt och en påse valnötter! Perfekt att ha när jag jobbar natt!! 😀
Av gubben fick jag presentkort på 300 kr till Team Sportia, sportsockar från Team Sportia och en “armväska” för min mp3-spelare! Perfekt nu när jag börjat mitt nya aktiva liv!! 😀
TACK SVÄRMOR, MONIS & DENNIS FÖR PRESENTERNA!! Kanongrejor alltihop! 😀

Gubben behöver jag inte tacka här för han har redan fått många pussar och kramar för att han bjöd mig på god middag och köpte mig så bra saker! 😀

6 responses to “Födelsedagsblogg

  1. GRATTIS!!! vilken kanondag du verkar ha haft!!! vi ses till veckan..
    *grattiskramar*
    //Å

  2. Välbekomme! Kram på dig! 🙂

  3. Gratulerar i efterskott. Hoppas resten av det 34:e blir kalas. 🙂

  4. Grattis i efterskott min bapp!!!!!

  5. Ja, det var verkligen en kanonkväll!
    Drinken:
    Kaluha (eller hur det nu stavas)
    Rom
    Kaffe
    -toppad med vispad grädde

  6. Grattis i mest efterskott så här långt! 😛

    Jag har till och med läst inlägget förut men inte skrivit något…av någon anledning. Var säkert Miltons fel. 😉

Leave a Reply

