Idag har det varit en ganska stressig dag.. Inte stressig som i “mycket att göra” utan bara stressig.
Jag hade bestämt mig för att vara och träna innan jobbet, jag började kl 14 idag. Jag skulle ta bussen kl 1130 för att vara på USM kl 12. Ringde mamma för att säga grattis på födelsedagen och slutade prata 1105. Började leta handduk (den jag haft med mig var i tvätten) men hittade ingen i mellanstorlek så jag tog mitt eget badlakan! Snodde runt som ett yrväder för att hinna packa väskan, ta med lunch och hinna med bussen. Jag hann precis till hållplatsen när bussen kom.
“Blippade” in mig på USM, gick ner till omklädningsrummet och kommer på att jag glömt låset hemma.. suck.. (nackdelen med att byta väska!)
Tog mina värdesaker i en kasse jag hade med och stängde in mina kläder + väska i ett skåp utan att låsa.
Värmde upp i 20 minuter (hade kunnat gå längre tid på löpbandet, fan jag ville verkligen det, men givetvis tog jag mina gamla skor på mig då jag skulle styrketräna idag och då fick jag ont i benen..suck..) och sen styrketränade jag. Kände mig som värsta “hälot” när jag gick omkring med en Ica-kasse mellan maskinerna! Dessutom hade jag på mig min Superman-tröja! HAHAHAHA! 😉
Efter träningen duschade jag och åkte till jobbet.
JOO en sak till – jag letade som en iiiidiiooot efter ett örhänge som jag upptäckte att jag hade i munnen! Hur jag upptäckte det? När jag såg mig själv i spegeln! HÄLO säger jag bara!! 😀

Egentligen hade jag inte tänkt vara på gymet i morgon men jag tror fanimej att jag ska åka dit iallafall. Jag börjar kl 09 och gymet öppnar 07 så jag hinner träna en timma innan det är dags att duscha å dona.. Tror det blir en timmas rask promenad på löpbandet – med dom rätta skorna på!! 😉

Imorgon kväll har vi arbetsplatsträff. Ska bli kul att se hur många som kommer, och vad EB tänker ta upp. Vi har fått en dagordning skickat via mail men det är inte alltid som den säger så mycket.
Misstänker iaf att vi inte kommer bli särskilt många på mötet men jag kan ju ha fel – jag hoppas att jag har fel iaf!

Nää ska jag upp i morgon bitti så är det nog läge att gå och nanna snart..
Natti natti på er!

2 responses to “

  1. Vad härligt! låter som om du verkligen har börjat komma igång ordentligt med träningen på gymet, vad kul 😀 Go Inger!! keep up the good work säger jag bara.

  2. Hahahahaha! Stackars dig vad du stressar! Jag tror minsann att jag har en vän som gillar samma som jag, löpbandet. Det är min terapi lika mycket som min kroppsliga träning. Jag byter ALDRIG väska!
    Hoppas mötet på jobbet gav nåt som var värt att offra tid på.

Leave a Reply

