Uj uj jag är trött i kroppen, men trött på ett bra sätt..

Igår morse tog jag bussen till USM, gick på löpbandet i 55 minuter innan jag slängde mig i duschen och sen begav mig till frissan.
Inatt har jag jobbat så jag sov till 1315 idag, hoppade sen på bussen och åkte till gymmet och tränade styrketräning. Sen åkte jag hem igen.. 🙂
Så just nu känner jag mig ganska mör i kroppen! Men återigen, på ett väldigt bra sätt! Imorgon har jag sovmorgon, vi börjar inte utbildningen förrän kl 10. Insåg att ifall USM hade öppnat tidigare än 9 på lördagar så hade jag nog åkt dit och gått på löpbandet 1 timma och sen begett mig till jobbet! Jag vet *s* jag är inte riktigt klok!!
Jag känner mig så peppad så det är inte sant!! Jag ska ta vara på tillfället och se till att träna så mycket jag kan innan jag ens hinner börja lessna, sen tänker jag inte köra styrke varje dag utan alternera mellan styrke och kondition/förbränning. Lite längre fram ska jag nog prova på någon gruppträning oxå men det får bli när jag blivit lite varm i kläderna som man säger. 🙂
Nu är iaf nästa schema klart på jobbet så jag kan planera in träningen i min filo, måste köpa ett månadskort till bussen oxå så jag kan åka hur mycket jag vill. Är lite jobbigt att köpa busspling hela tiden, 10-resor alltså. 🙂 Borde satsa lite pengar på att köpa en träningströja oxå, och kanske en munktröja eller nåt liknande men det får jag ta när jag fått lön och ser hur mycket jag har kvar efter allt är betalt.  🙂

Nu är det teven som hägrar, jag ska sätta mig i soffan och inte lyfta ett finger! 😉
Heipps på er!

2 responses to “

  1. Du é så himla duktig gumman.
    STOR PUSS på dig!

  2. Man blir “biten”, och till slut kan man inte vara utan träningen. Jag kan tom längta till att pass. Men det är samtidigt skönt att vila ibland men inte för länge 😉 Jag hejar på dig!
    Jag var på REA:n i januari och köpte 2 linnen på Stadium. För första gången på alla år har jag nu linnen som sitter lite tajt, jag började med STORA t-shirts och sedan mycket löst sittande linnen och nu har jag blivit modig och har ett mer kroppsformat linne. Och jag är ändå ensam på gymmet när jag tränar, men jag ska ta med mig träningskläderna på semestern och där är man inte ensam. 😉

Leave a Reply

