Idag gick det inte riktigt som jag hade tänkt mig..
Tanken var att jag skulle kliva upp ganska tidigt, promenera, äta frukost och sen bege mig till stan där jag skulle köpa nya joggingskor och kolla två saker.
Klockan ringde 08, jag stängde av den “jag ska bara ligga en liten stund till!” och när jag vaknade igen så var klockan 0837. Jahapp.. ingen promenad då.. Jag måste ju hinna vara på stan OCH hinna sova inför natten innan Micke kommer hem från jobbet!
Åt frukost och fastnade framför datorn. 1045 började jag promma till stan.  1130 kom jag fram till Gå och Löpkliniken där jag köpte nya skor (svarta är dom, skitsnygga!). Åt lunch på Mekka (salladsbuffé och rött the till).
Efter det började jag kolla upp sakerna jag skulle kolla. När det var klart så gick jag in på KappAhl, tänkte kolla nån ny t-shirt på rean – jag hittade några byxor och några toppar som jag var tvungen att prova!! In i provrummet! Ut igen med ett par byxor och en top från rean plus en grå kofta som var på ordinariepris! Jahapp, det här var ju inte planerat alls men det var trevligt att hitta mig lite kläder! 🙂
In på Ica Gourmet för att handla lite grann till middagen (ÅH de hade DADLAR!! Tror ni att jag köpte? JAAA! 😀 ) och sen ÄNTLIGEN hoppade jag på bussen hem!!
Klockan 15 var jag hemma! Lassade in varorna i kylen och sen – sääääängen! Satte upp en lapp på dörren att jag ville bli väckt 1730 och det blev jag!!

Trots att det tog liiiite längre på stan än jag hade tänkt mig (trodde jag skulle vara hemma vid 13tiden, jag skulle ju bara köpa skor och kolla lite) så var det en väldigt lyckad dag och jag lyckades faktiskt med konststycket att inte stressa upp mig totalt! 😉
Och allt jag köpte fick godkänt av gubben!
OCH middagen blev jättegod – fylld fläskfilé med sallad till!! 🙂

2 responses to “

  1. Låter som ena riktiga fynd 😀 En bra dag, och vad god middagen låter!

  2. Vilket flyt! Maten låter superb! 😛

Leave a Reply

