Månne vad jag ska äta till middag när jag vaknar idag? Kocken är ju bortrest och jag hatar att laga mat själv! Tur jag har några viktväktarlådor i frysen som jag kan värma av.. 😉

Ja jag har tråkigt just nu. Har drygt två timmar kvar tills jag får åka hem och sova och ja jag tror jag ska ta bussen hem. Måste tyvärr halka till busshållplatsen då bussen inte stannar här utan vid universitetet. Nå har jag tur så kommer min avlösare tidigt så jag slipper stressa!!

2 responses to “

  1. Jag får väl bug och bocka och tacka fär att jag får låna din kock! det är så himla bekvämt må jag säga. Jag tar tusen gånger hellre hand om köket efter maten mot att få maten serverad. Och den är ju så nedrans god, maten alltså. Han är ju inte bara kock, det började med att han fick vara hantverkare på en gång han kom, sen skulle det komma middagsgäster så då blev han kock och fixade supergod mat. Igår fixades en alldeles förträffligt god köttförssås men idag har han ledigt 😉 så då blir det kanske en viktväktarlåda fr frysen eller en matlåda med rester från gårdagen. Jag hoppas du sovit gott!

  2. Kocken meddelar att han planerar att göra Spaghetti & köttfärssås någon gång under de kommande veckorna.
    PUSS PÅ DIG gumman!

Leave a Reply

