Jag borde ha tagit bussen till jobbet, fi faaan så blött och HALT det var. Jag såg ut som om jag stått i duschen när jag väl kom till jobbet!! Insåg att jag måste köpa nya regnbyxor för mina släpper igenom regn, speciellt där det sitter tätt åt = på låren! Nu vart jag inte dyngsur på benen utan bara lätt fuktig men det är ändå irriterande!
Har tröstat mig med en kopp kaffe och 2 After eight (yeey det fanns kvar!!) och inför i morgon bitti så ska jag kolla hur bussarna går!!
Ser INTE fram emot att försöka promma hem då!

2 responses to “

  1. Kan förstå om du inte ser framemot att promma hem då… Antar att du jobbar hela nyårsafton precis som jag? Inte så jättekul kanske att knalla hem bland alla fulla människor & idioter i mörket :/ du har väl rätt långt hem ändå om man tänker i dom banorna?

  2. Fy för regn! Det gillar jag inte! Du kämper på tappert tycker jag. Var rädd om dig när du promenerar hit och dit , speciellt om det är mörker ute.

Leave a Reply

