Det går en dokusåpa (kan man kalla det så?) på kanal5 om Janice Dickinsons modellagentur. Jag tycker det är lite kul – vi har faktiskt stått utanför den dörren i Los Angeles och tittat in! Det var stängt dessvärre, men jag minns att jag sa åt Micke “Tänk vad coolt om Janice skulle komma just nu!” 🙂
Hade varit lite kul om jag hade kunnat skyta med att jag har sagt hej till Janice Dickinson, men nu kan jag bara skryta med att jag stått utanför hennes dörr! 😉

Jag har fortfarande inte kommit på vad clownen gör i Braviareklamen! Han är inte ens särskilt färgglad! Konstigt..

2 responses to “

  1. Janice – jag tycker hon är gapig och jobbig… men det är klart… hennes såpa är lätt-tittad också 😉
    Ang. hunden – precis, det är inte skällande, gnyendet etc som är det värsta, utan oron man känner med hundens lidande. Vissa människor borde helt enkelt inte ha husdjur.

  2. Janice tycker jag är en mediahora, beter sig illa åt bara för att det “säljer” typ.
    Sure, man kan väl göra till sig lite för att synas men man behöver inte vara elak för det – som hon t.ex varit vid vissa tillfällen i America’s next Top Model. fast ibland har hon å andra sidan haft rätt om det hon sagt också, ärlighet är väl bra men när det blir over the top så ser hon bara ut som en patetisk kärring som gjort alldeles på tok för många plastikoperationer & snortat alldeles för mycket kokain i sina yngre dar :/ me don’t like her!

Leave a Reply

