Jag var och jobbade min kväll igår och det kändes faktiskt riktigt bra! Jag kunde äta både lunch och middag utan att min mage protesterade nämnvärt. Den kändes lite spänd där ett tag men jag fick inte ont i magen eller så och det var väldigt skönt!
Faran verkar vara över för den här gången. WOOHOOO! 🙂

Det var ett himla surrande om stormen igår (är det inte skålen eller chefen så är det stormen 😉 ) och det är ju verkligen ett ruskväder utan dess like ute just nu. Det regnar och blåser men jag skulle inte kalla det för storm, iaf inte ännu! Vem vet – det kanske blir sämre väder under dan men det tror jag på först när jag ser det! 🙂
Jag behöver då inte bege mig ut särskilt mycket, kanske en snabbis till lill-Ica men det är ju en smärre skitsak enligt mig!
De firar förresten 40-års jubileum så hela veckan verkar de bjuda på saker. En dag när jag var dit så bjöd de på Knorr Vie (var helt okej) så vem vet vad de bjuder på idag! Gratis är nästan alltid bra!

Leave a Reply

