Har fortfarande lite ont bakom höger skuldra men inte på samma sätt som i fredags. Känner mig lite stel men det kan ju ha att göra med att jag låg ganska mycket igår. Jag fick nämligen magsjuka natten mot lördag och igår hade jag dessutom lite feber så jag var definitivt inte pigg (åt inte heller särskilt mycket under dan så bara det gjorde mig svag)!! 
När jag kom hem från jobbet i fredags så hade jag ju ruggans ont i ryggen och sen började jag prutta nåt jävulskt! Och inte luktade det hallon heller!
När jag låg i sängen för att sova så kände jag att magen levde om men låg jag på sidan så var det helt okej så jag låg på sidan. Under natten fick jag dock börja fara på toan.. Var väl en 3-4 ggr under natten och kanske lika många gånger under morgonen så jag fick vackert ringa AH och säga att jag inte kunde jobba natten!
Vad hon sa? Tja, hon skrattade lite grann och sa att det ju inte var så mycket att göra åt! Hon sa ju när hon ringde på fredan att hon verkligen frågat alla andra och det var bara jag kvar… och så blir jag sjuk efter att jag sagt att jag kunde ta natten så nu var hon tillbaks på ruta ett! Jag avundades henne inte kan jag ju säga!!

Idag känns det mycket bättre dock! Har ätit frukost och även om magen känns som om den är väääääldigt liten just nu så lever den åtminstone inte om! 🙂

One response to “

  1. Magsjuka är inte roligt. 🙂 Bökigt det där med frånvaro på jobbet, hoppas hon hittade någon.

Leave a Reply

