Jojo

och då menar jag den runda snurrande saken – sån känner jag mig just nu!

Har idag kommit hem från nästan en veckas vistelse i huvudstaden där det har shoppats, shoppats och åter shoppats! Vi misströstade lite grann när vi åkte från ett Umeå som var 20 grader varmt, solen strålade och vi landade på Arlanda där det regnade, blåste och var förjä*ligt kallt men si, solen hittade oss i Stockholm oxå! Den har lyst, strålat och lyst igen!
Vi har shoppat i Skärholmen, Farsta, Kista och såklart på IKEA! Där lyckades vi shoppa upp vårat presentkort på 350 kr och lite till. Lite oroliga var vi för hur vi skulle få hem allt men det lyckades! 🙂

Idag är vi alltså i Umeå och vänder…typ…
Ikväll ska vi vara och se på en bil åt Marie, om vi anser att den duger så blir det köp och vi kör bil upp till Neistenkangas tidigt i morgon bitti. Om den suger så kommer vi sitta på bussen 0530 i morgon. Återstår att se hur det blir..
Hursom så vet jag just nu inte riktigt på vilket ben jag ska stå. Jag håller på att packa samtidigt som jag lackar naglar, vi tvättar och måste vara och handla frukost till i morgon. Det ska bli skönt när vi äntligen är på väg upp till byn oavsett vilket färdsätt det blir.
Och jag VET att jag kommer att ha för mycket kläder med mig, så är det nästan alltid när man har en stor väska att packa i.
Men den som inga kläder har den får gå med kroppen bar, och det vill jag inte! 🙂

2 responses to “Jojo

  1. Hoppas att ni inte tar solen med er norrut, jag delar gärna med mig av den men vill behålla lite av den här i Stockholm. Ha en skön vistelse och hälsa alla!

  2. Låter lite stressigt det där, fast det blir nog gött när ni väl är uppe och bara bara kan slappa. 🙂 Ha en fortsatt fin semester!

Leave a Reply

