Jag tror, jag tror på sommaren

Sista da'n i maj och ingen ljusning men jag tror att jag har kommit på det! Anledningen till att det regnar så mycket nu är för att efter midsommar kommer det bara vara sooooool och inget regn alls! Yepp, det säger vi! 😉 Nu kanske jag jinxar det då jag säger så, men jag tar risken! Jag måste ju försöka intala alla som nästan förlorar hoppet då det regnar att det faktiskt är så! Naturen vill ju ha allt i balans = regn nu, inget regn sen!

Har hamnat i nån slags shoppingmania! Jag har iofs inte handlat så mycket ännu men pengarna bränner på kontot! Jag vill handla kläder, musik, mp3-spelare, smink, inredning, saker till balkongen, mobiltelefon, möbler – ja rubbet! Utom skor för det har jag så många redan! 🙂 Fattar inte varför det är så, men det kanske beror på vädret!

Det ser lite ljusare ut utanför fönstret nu. Enligt expressen.se så ska det bli bättre väder from i morgon men jag säger som min mamma brukar "människan spår men gud rår" – jag ser i morgon bitti hurdant väder det är! 🙂

Nu är det dags för kaffe på maten!

5 responses to “Jag tror, jag tror på sommaren

  1. Men Nurten min!! Du har börjat skriva igen. Jag har inte märkt det förrän nu. *skäms*

  2. Skrämmande att film inte är med på shoppinglistan! Vad säger Micke om det? 😉

    Och vädret är ju 100 gånger bättre idag än vad det var igår! 🙂

  3. Imorgon fredag SKA det bli upp mot +20 har vädergubbarna lovat. Hoppet lever vidare och jag med det.

    Shoppa kan vara kul, men jag får sällan såna lustar. Men det låter kul.

  4. Det blev ju sol… sedan. Skum shoppinglista… inte köpa skor? Är du säker på att du är tjej? 😉

  5. Jo nog är jag tjej men även vi måste inse våra begränsningar ibland. Jag har tre par “festsandaler” och jag är på fest ungefär EN gång per sommar.. 😉

Leave a Reply

