Sommar sommar sommar

Ute har det varit över 20 grader varmt idag men ändå ligger det snöhögar kvar lite här och där. Det är en skum känsla att gå omkring i sandaler och se snö. Det blir lite fel i huvudet då 🙂

Idag har jag hämtat mitt välkomstpaket från Buzzador.
Jepp, choklad var det. Ganska mycket choklad dessutom.
En buzzador får hem nya produkter (ibland är det tjänster det gäller) som jag ska testa och sprida till mina vänner och bekanta. Jag är med andra ord en ambuzzador! 🙂
Ska ta med mig chokladen till jobbet, men lite har vi ju ätit själva.. det är ju fortfarande semestervecka. I morgon är en ny dag!
Men jag kan ju alltid fresta mina kollegor med lite gotta, det finns ju ändå dom som kutar ut på rasterna och köper godis och glass.. 😉

Apropå semestervecka – jag har ännu inte hämtat mig från resan. Har varit så trött, så trött. Idag var jag tvungen att ta en tuppis innan Floor Filler för annars hade jag nog somnat mitt i finalen och DET hade inte varit roligt vill jag lova!
Börjar inse att jag nog inte sett allting av Criminal minds som vi spelade förra veckan, jag satt och nickade ganska bra då.
Jet-lag är inte att leka med.. 🙂

Leave a Reply

